Friday, January 7, 2011

akim :)

SARANGHAEYO ,

trimas yea awak . ta sangke pulak awak tunai janji awak . hee , saye bagai mimpi tao ! ouchh , tp ini kenyataan lha awak . memang awak ade di sisi saya skunk . trimas yea awak . mulai skunk , kita akan mule life baru kan ? awak akan hidup semati nan saya kan ? awak , awak jgn balek sane lagi k . janji tao awak ! hee , saye sayangg awak >33 . awak , awak comel sanad . awak sweet sanad kan ? terharu tao bile awak call pukol 5.30 pagi , awak chakap awak da campai at melake sentral . omg ! saya engat awak maen - maen jea . tp bile saya pegi melake sentral ., oouh no ! memang awak dtg lha sayangg . trimas yea kerane sanggup dtg jumpa saya . :) . sampai mati kite akan tetap bersame kan ? betol kan sayangg ? awak janji ape ek nan mama @ akak farah ? awak na jage saye kan ? awak na ubah saye kan ? whoaa , berjaye kea awak ? saya neh noty giler kott . HAHA , smoge sukses !! hee , saya rindoo awak . saya sayangg awak . saya chenta awak . saya harap sanad kite dpat kekal lame k . dan awak dah janji , yg awak takan tinggal saya kan ? dan smlam , awak ade krisis siket nan adek bella saye . maafkan adek bella saye k . dea memang degil siket . dea takudd awak lukakan hati saye lagi . dulu time awak takde , adek bella saye lha yg caring pasal saye tao . sume masala saye share nan adek bella tao . so , adek bella tanak awak saketkan hati saye lagik . too jea awak ! dea memang giler babi sayangg at saye lha awak . saye pun sayangg adek bella saye too . saya ta sampai hati na saketkan hati dea . saya ta snggup gak na tinggal dea sorg - sorg . em , ape - ape pun , awak , adek bella tetap di hati saye k . >33


No comments:

Post a Comment